2007 m. spalio 15 d., pirmadienis

Salotos „Mimozė“

Mažuose dubenėliuose arba ant nedidelių lėkščių (1 asmeniui = 1 dubenėlis/lėkštė) arba, jei bus daugiau svečių, ant didelės pailgos lėkštės dėti sluoksniais:

1. gerai susmulkintus šakute rūkytus šprotus aliejuje (arba kita žuvis aliejuje)
2. padažas = majonezas + grietinė
3. smulkiai sukapotas virot kiaušinio baltymas
4. padažas
5. smulkiai supjaustyta virta morka
6. padažas
7. smulkiai supjaustytas svogūnas
8. padažas
9. gerai šakute susmulkintas virto kiaušinio trynis, kuri reikia išbarstyti po salotų vidurį, aplink jį barstome smulkiai supjaustytu žaliu agurku (šviežiu), kuris duoda taip pat puiku gaivinantį kvapą.

Salotas trumpam įdėti į šaldytuvą, kad skoniai susimaišytų.

2 Comentários:

Vilma rašė...

Šias salotas mano mama gamina tiek laiko, kiek save atsimenu ir net pavadinimas tas pats. :) Receptą rado kažkokiame žurnale moterims. Jos būdavo pats populiariausias visų balių patiekalas, visi recepto prašydavo, bet niekam nepavykdavo pagaminti taip skaniai, kaip mano mamai (čia, aišku, mano vaikiškomis akimis žiūrint - juk visiems tai, ką gamina mama, yra -iausia ;))
Salotos tikrai labai skanios ir sočios. ;)

Dautartė rašė...

Aš irgi jas atsimenu nuo pat vystyklų (na beveik nuo vystyklų ;)) Ir pas mus ir pas tetas šios salotos, balta mišrainė ir dar silkė „kailinukuose“ - tai buvo geležiniai kiekvieno baliaus patiekalai. O kas įdomiausia, tai kiekvienas kiekviename baliuje valgydavo, girdavo ir niekam jie nenusibosdavo. Nors tiesą sakant, jie man ir dabar yra skanūs ;)

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų