2009 m. spalio 5 d., pirmadienis

Slyvos šokolade su marcipano įdaru


Tai buvo mano pirmas eksperimentas su saldainiais. Kažkaip net nepagalvočiau apie tai, jei ne mano draugė, kuri išgirdusi apie Slyvų savaitė pasiūlė pagaminti slyvas šokolade. Lenkijoje šitie saldainiai yra beveik nacionalinis produktas, kurį dovanoja visiems užsieniečiams kartu su Žubrovke ;)
Ilgai negalvojusi, gražiai nusišypsojau ir iškaulijau pusę stiklinės viskio (kad tik matytumėte Mielojo veidą pilną skausmo, kai beveik drebančiomis rankomis pylė man į dubenėlį gintarinį gėrimą ;) ). Užtat, kai vakar daviau jam paragauti mažą beformį šokoladinį gabaliuką, išgirdau ilgą „mmmmm...“ ;)




Šiems (drįstu tvirtinti – beveik sveikiems ;)) saldainiams reikės:
džiovintų slyvų,
viskio arba romo arba brendžio
marcipano
kartaus šokolado min. 70%

Slyvas užpilti alkoholiu ir palikti nakčiai. Kitą dieną nusausinti slyvas, į kiekvieną įdėti po marcipano gabaliuką. Šokoladą ištirpdyti vandens vonioje. Slyvas mirkyti šokolade (patogų naudoti pvz. dantų krapštuką) ir palikti, kad užstingtų. Viskas :)

11 Comentários:

Egle rašė...

esu ragavus be marcipano įdaro ir mirkytų brendyje. Tai jau tikrai, kad 'mmm...'. O šito dar ir marcipanais paturbintos. Skanumėlis.

Milda rašė...

Man atrodo kad cia jau net jokio marcipano nereikia.. slyvos sokoladas ir akoholis - tobulybes virsune, ko dar bereik??? :)

Vilma rašė...

Dievinu slyvas šokolade, bet niekada nebūtų atėjusi į galvą mintis, kad marcipanais jas pagerinti galima. :)
Beje, Dautarte, o šokoladas gerai kibo prie šlapių slyvų?

Sparnuotis rašė...

Oi, kaip nusotabiai suskambejo sitos slyvos - man juodas sokoladas ir marcipanas - dieviska, o dar slyvos...! Noriuuu!

rūtuliukas rašė...

ah, seilė nutįso :) super skamba.

Dautartė rašė...

Merginos, tikrai labai rekomenduoju. Darbo mažai, o rezultatas tikrai vertas dėmesio. Marcipanas buvo specialiai Mielajam – jis gali bet kurį marcipano kiekį suvalgyti ;) Man ir be marcipano labai skanu :) Žinau, ką darysiu su vyšniomis iš vyšninių užpiltinės ;)

Vilma, prie šlapių nekimba, slyvas išėmiau ant popierinio rankšluosčio, todėl jokių problemų nebuvo.

Vilma rašė...

Dautarte, supratau! ;) Ačiū.

Anonimiškas rašė...

ačiū už receptą buvo labai labai skanu, nežiūrint, kad be marcipanų. O slyvas pagreitintu būdu išdžiovinau su plaukų džiovintuvu :)

DaivaW rašė...

Gal galėtų kas nors pasidalinti patirtimi kaip kur laikyti slyvas jau aptepas šokladu? Norėtųsi jas kur nors įsmeigti su tais pagaliukais, kad šokoladas gerai sustengtų. O gal kas turi kitų geresnių minčių?

Dautartė rašė...

Daiva, jei gaminsi su dantu krapstukais t. y. 1 slyva = 1 pagaliukas, tai gali juos ismeigti pvz. i obuoli.
Jei gaminsi be ju, tai ramiai gali deti slyvas ant lekstes uzdengtos pvz. maistine plevele.

DaivaW rašė...

Dekui uz atsakyma. Vakar pati "eksperimentavau" - pagaliukus smaigsciau i "oaze" (uzdengta virtuviniu popieriumi) skirta gelems. Kai kurie saldainiai tiesiog "nuslydo" nuo pagaliuku zemyn. Bet, sustingus sokoladui, gana lenva buvo juos nuo popieriaus atkrapstyti. Kita karta ko gero pasinaudosiu tavo patarimu.

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų