2010 m. sausio 28 d., ketvirtadienis

Apie tai, kaip žmonės tolimais 1957 m. įsivaizdavo 2000-tųjų virtuvę

Kuo daugiau darbo ir mažiau laiko, tuo daugiau skirtingų sumanymų ir idėjų galvoje. Ir viską norėčiau dabar nedelsiant realizuoti. Bet su darbiniais deadlinais nepadiskutuosi, o jei nespėsiu, tai net nenoriu apie tai galvoti. Žūtbūt privalau suspėti. Nieko negaminu, tuštinu šaldiklyje esančias atsargas ir duodu uždirbti šalia esančiam vietnamietiškos virtuvės restoranėliui (kai stambinu, ten dirbantys vaikinai jau mane atpažįsta iš balso ir be eilės priima užsakymą – mat esu gera kliente :D). Na nieko, dar tik viena savaitė, o po to bus lengviau.
O kol kas pasidalinsiu su jumis vienu puikiu filmuku, kurį vakar atsiuntė draugė. Man buvo labai, labai įdomu pasižiūrėti, kaip gi daugiau nei prieš 50 metų žmonės įsivaizdavo ateities virtuvę.
Iki greito! :)



1 Comentário:

Indrė rašė...

Smagus video - dėl spintelių ir viryklės (kad prisilietus nedegina) beveik neapsiriko :)

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų