2010 m. sausio 12 d., antradienis

Bananų ir moliūgo kokteilis

Žiema. Niūru. Tamsu. Šalta. Optimizmo matuoklis rodo maždaug -75. Kažkur dingo džiaugsmas ir noras keltis ryte. Pažįstama situacija? Manau, kad taip. Bet...
Nenusiminkite! Aš žinau, ko Jums reikia! Tik aš turiu stebuklingą vaistą! Tik šiandien! Akcija! Pigiau nebus! Absoliučiai natūralus ir sveikas vaistas! Jums nereikia skubėti į vaistinę! Jei norite būti visada sveiki, jauni, gražūs bei laimingi, siuskite žinutes numeriu 555-555-555!* Aš Jus išgelbėsiu!

*Vienos žinutės kaina – 5 dėžės bananų ir 2 moliūgai.


Norint vėl grįžti į gyvenimą, reikės paimti:

Moliūgo tyrės,
bananą,
natūralaus jogurto.

Viską išmaišyti blenderyje iki vientisos masės. Proporcijas reguliuokite pagal skonį. Taip pat pagal skonį galima paskaninti medumi, nors tai tikrai nebūtina – ir moliūgas, ir bananas yra gana saldūs. Galima įberti mėgstamų prieskonių.
Kokteilį galima išgerti, o galima panaudoti kaip padažą, kurio labai skanu yra užpilti pvz. granolą arba košę.

5 Comentários:

Asta rašė...

Tokią įžangą perskaičius tikrai pasidaro ne niūru, o optimizmo matuoklis šokteli bent šimtu :))
Tikras Top Shop'as, tik pirmą kartą jų reklama manęs nesuerzino :D

Dautartė rašė...

Asta, taip sakai? Tada einu paskaitysiu... gal net du kartus... šiandien kažkaip mažokai turiu to optimizmo ;)

O jei rimtai, tai džiaugiuosi, kad mano parašyta įžanga privertė nusišypsoti :) Ačiū!

ieva rašė...

kaip tai optimizmo mažoka?! nosį aukštyn ir pirmyn visu greičiu ;)
man paskutiniu metu nuotaika pakyla kaskart atidarius šaldytuvą ir pamačius ten besiilsintį "slovikiuką" su procentinėm vyšniom pagal tavo, Dautarte, receptą!
jei optimizmas negrįš - rašyk ir aš tau greituoju paštu tą "sloviką" išsiusiu ;)

Dautartė rašė...

Ieva, labai, labai tau dėkoju, kad priminei, jog pačiame tamsiausiame spintelės kampe turiu identišką „slovikiuką“, o šalia jo dar vieną su slyvomis... Optimizmo akimirksniu padaugėjo ;) Ačiū!

astu rašė...

O kaip padaryti moliūgų tyrę?

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų