2009 m. liepos 30 d., ketvirtadienis

Gera žinia ir pusryčiai su dedikacija ;)

Šiuos pusryčius dedikuoju Vilmai ir Neringai ;))))



Be to turiu dar vieną nuostabią žinią. Reanimavo mano senuką Canon PowerShot S1IS! Visai nemokamai! Paaiškėjo, kad šiame modelyje matricoje buvo kažkokia klaida ir Canon visas sugedusias matricas keitė nemokamai, nepriklausomai nuo to, kad aparatas pirktas daugiau nei prieš 5 metus :) Valio!!
Tik esu pikta ant savęs, kad po to, kai pirmame fotoservise norėjo už tai gana nemažai pinigų (senukas dabar yra vertas mažiau nei 200 lt), nepatikrinau kitame fotoservise... Gyveni ir mokaisi.

8 Comentários:

Neringa rašė...

Aš pirma, aš pirma!!!!!Imu, kol Vilma nepamatė;)
Labai skanūs pusryčiai... Įtariu, kad uogienės nesulauks žiemos 8)

Dautartė rašė...

:) Nesulauks...
Reikės slyvas rudenį virt ;)
Pusryčiai buvo tiesiai iš vaikystės :)

Vilma rašė...

Dautarte, va čia tai staigmena! Tik kaip žirafa paklausiu - už ką tokia garbė? :)
Tikiuosi neatidavei Neringai visų blynelių? Aš irgi nooooriu! :)

Neringa rašė...

Slyvas irgi labai mėgstu, tiek mėlynas, tiek geltonas mažytes (tik jų čia niekas neparduoda...), bet jos vis tiek neprilygsta mėlynių uogienei.

Blyneliai pasakiškai atrodo, parašyk receptą ;)

Dautartė rašė...

Vilma, už tai, kad tikrai mokėsi įvertinti tą pasakišką blynų ir mėlynių uogienės derinį :) Blynų tikrai užteks visiems! :)

Neringa, tas mažas geltonas kelis kartus mačiau pas bobutes turgeliuose, bet vos kelis. Čia vis dėl to labiau mėlynų slyvų kraštas...

Blynų recepto kaip ir nėra ;) Tiesiog iš akies – kiaušinis, druska, cukrus, pienas, miltai ir v.š. aliejaus, kepti ant beveik sausos keptuvės t.y. be riebalų. Kaip matai, nėra jokių paslapčių.

Vilma rašė...

Aaaa.... Valgyti tai aš visuomet pirma, maniau, gal už kažką gero... :D
Labai labai ačiū! Buvo skanu. Dabar dar mielinių noriu. :D

Neringa rašė...

Taip, taip cia melynu iv. rusiu,. o geltonu nematyti :( siais metais pas bobutes ieskojau gervuogiu ir niekaip nerasdau, bet siandien pas mane svente, drauge nupirko ir padare man staigmena, dziaugiausi, kaip vaikas :))))

Apie blynelius, lyg ir nera paslapties, lyg ir as taip kepu, bet man tokie skanus nesigauna :/

Arūnas Mazalas rašė...

Labas,
Kur tau pakeite to fotoaparato matrica??? Nes mano toks pat ir ta pati problema.
Aciu is anksto!

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų