2009 m. liepos 27 d., pirmadienis

Juodųjų serbentų uogienė

Tai bus dar viena uogienė, kol kas paskutinė (nebent rasiu pigių aviečių ;)). Šią savaitę visus kankinsiu agurkais :P

Juodųjų serbentų uogienę labai mėgstu, bet vaikystėje baisiai nemėgau jų rinkti – tai buvo taip nuobodu!, o tėvų sode kaip tyčia buvo net vienuolika krūmų juodųjų ir dar šeši raudonųjų – siaubas! Dabar, kai kol kas (tikiuosi kada nors turėti savuosius :)) nebereikia leisti ilgų valandų prie krūmo, serbentai yra daug malonesni mano sielai :) Todėl šiais metais net išviriau kelis stiklainiukus uogienės :) Ši uogienė buvo pagaminta pagal tą patį principą kaip ir pvz. mėlynių uogienė, gal tik cukraus įdėjau dvigubai daugiau.


Serbentų uogienei reikės:

1 kg uogų
0,5 kg fruktozės arba cukraus (klasikiniai receptai sako, kad reikia nemažiau 1 kg)

Uogas nuplauti, išmaišyti su fruktoze arba cukrumi, pridengti ir palikti pastovėti kelias valandas, kad išsiskirtų sultis. Toliau užvirinti ant mažos ugnies ir virti nepridengus, kol kiek sutirštės. Jei susidarys putos, jas reikia nugriebti. Karštą uogienę išpilstyti į švarius, karštus, sterilizuotus stiklainius, uždaryti, pastatyti „aukštyn kojomis“.
Teoriškai to turėtų pakakti, bet aš dar papildomai (dėl viso pikto) visas uogienes pasterizuoju puode su vandeniu arba orkaitėje.

Seja o primeiro a comentar

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų