2009 m. liepos 21 d., antradienis

Labai neekonomiška, bet baisiai vyšninė vyšnių uogienė

Iš karto įspėju ;) Tiems, kurie ieško taupumo ar ekonomiškų receptų, kur yra greitai, pigiai ir daug, šio įrašo geriau neskaityti ;) Šią uogienę jokių būdu negalima pavadinti taupia. Jai paruošti reikia visko daug – daug vyšnių ir daug pastangų, o rezultato bus mažai... bet... tas rezultatas yra vertas visų įdėtų pastangų ir pinigų, jei neturime savų vyšnių. Šiame 300 g stiklainiuke yra uogienė išvirta iš 0,5 kg vyšnių ir 125 g fruktozės. Taigi patys skaičiuokite ;) Arba ir neskaičiuokite... Juk tai slow food... :)


Šiam prabangiam malonumui pagaminti reikės:

Kantrybės ;)
Laiko ;)
1 kg vyšnių
apie 250 g fruktozės arba cukraus (klasikiniame recepte 1-0,5 kg)
tikros vanilės arba vanilės ekstrakto (nebūtina)

Vyšnias nuplauti, nusausinti, išimti kauliukus, išmaišyti su fruktoze arba cukrumi, pridengti ir palikti 12 valandų. Toliau užvirinti ant mažos ugnies ir virti nepridengus apie 15-20 min. Palikti, kad atvestų. Po kelių valandų arba kitą dieną vėl pakartoti visą procesą, prieš virimo pabaigą įdėti vanilės, karštą uogienę išpilstyti į švarius, karštus, sterilizuotus stiklainius, uždaryti, pastatyti „aukštyn kojomis“. Turi būti tikrai nedaug sulčių.
Teoriškai to turėtų pakakti, bet aš dar papildomai (dėl viso pikto) visas uogienes pasterizuoju puode su vandeniu arba orkaitėje.

Klasikinis receptas, kuris kadaise buvo mano eksperimentų šaltinis:
1 kg vyšnių
1 kg cukraus
Virimo procesas toks pats.

6 Comentários:

Elžbieta rašė...

Dautartė, ir aš, ir aš panašiu principu verdu visas uogienes, tai net nesterilizuoju. Verdu su cukrum ir cukraus dedu apie 0,5 kg kilogramui vaisiu. ttt.... nepavedė nors ir prieš visas taisykles :))))

Dautartė rašė...

Elžbieta, tai gera žinia, kad su 0,5 kg puikiai išsilaiko :) Nors man kažkaip 0,5 kg cukraus atrodo kiek per saldu. Nežinau. Eksperimentuoju. Gal paliksiu kelis bandomuosius stiklainiukus nepasterizuotus ir pažiūrėsiu, kaip bus...

Anonimiškas rašė...

jei dar i sia uogiene pacioj pabaigoj puses citrinos sultis ispaustumet tada is vis liezuvi gali praryt, mano receptas 1 kg vysniu uzpiltu su 0.5 kg cukraus, kuriame bunu palaikius vaniles anksti, ir kai uogiene isvirta ispaudziu 0.5 citrinos, tada nebuna taip saldu o ir puikiausiai isilaiko

Gitana rašė...

Labai labai ačiū už receptą! Pati skaniausia uogienė!

Anonimiškas rašė...

O ką reiškia "pakartoti visą procesą iš naujo"? Vėl pilti cukrų ir laikyti 12 val., ar tik pavirti?

Dautartė rašė...

"pakartoti visą procesą iš naujo" t. y. antrą kartą pavirti.
Sėkmės!

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų