2009 m. gruodžio 15 d., antradienis

Prieskonių mišinys meduoliams

Mano meduolinės patirties kaupimas prasidėjo nuo pirktinio mišinio. Tai buvo prieš kokius 8 ar 9 metus. Iškepusi kelis meduolius pagalvojau, o kodėl gi nepabandyti pačiai sumaišyti prieskonius, juk turėtų būti daug kvapniau su šviežiai maltais prieskoniais. Kaip pagalvojau, taip ir padariau :) Nuo to laiko išbandžiau daug skirtingų mišinių receptų, bet šitas yra geriausias ir labiausiai patinka. Mišinys yra pasakiškai kvapnus. Vakar naktį kepiau Torūnės meduolį, tai namai iki šiol kvepia medumi ir prieskoniais.


1 kg miltų reikės:

1 v.š. cinamono
1 a.š. imbiero
1 a.š. kardamono
0,5 a.š. muskato riešuto
0,5 a.š. gvazdikėlių
0,5 a.š. kvapniųjų pipirų
1/4 a.š. juodųjų pipirų
žiupsnelis druskos
1 a.š. džiovintų apelsinų žievelių
1 a.š. džiovintų citrinų žievelių

Viską sumalti ir išmaišyti. Laikyti sandariai uždaromame indelyje.

Šaltinis: Moje wypieki

7 Comentários:

Ieva rašė...

Mmm, skamba kvapniai :)) Mano meduolių prieskonių mišinys kuklesnis, tačiau taip pat ilgai ieškotas ir, mano manymu, išieškotas: dedu cinamono miltelių, malto imbiero, maltų gvazdikėlių ir vanilinio cukraus. Reikės paeksperimentuoti su Tavo rekomenduojamais ingredientais, pvz. citrinų ir apelsinų žievelėmis. Turėtų labai tikti. Klausimėlis: žieveles sumali? Jei taip, kavamale?

Dautartė rašė...

Ieva, mišinys tikrai labai kvapnus. Bandžiau eksperimentuoti su vanile, bet kažkaip netiko ji man, gal ne tinkami mišiniai ar netinkamos proporcijos buvo.
Žieveles išdžiovinu (be to balto sluoksnio) ir kavamale sumalu kartu su visais kitais nemaltais prieskoniais.

Anonimiškas rašė...

"Ziela ang." - "angliski prieskoniai" - lenkai taip vadina kvapiuosius pipirus.

Dautartė rašė...

Tikrai taip - kvapnieji pipirai :) Nepastebejau, kad pamirsau isversti i liet. :)
Aciu uz pastaba.

Anonimiškas rašė...

Kas as ieskojau, aciu

Dautartė rašė...

Prašom :)

Unknown rašė...

Sveiki....ar cia sumaisoma kartu su 1 kg.miltais?

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų