2009 m. balandžio 5 d., sekmadienis

Apie metų pradžią ir naują padėjėją...

Pasakysite, kokia ten metų pradžia, kai jau balandis už lango... O gi tokia, kad užversta darbu net nepastebėjau, kaip tas balandis atėjo. Kiekvienais metais sausio-vasario laikotarpis būna labai darbingas, bet šiais metais tai buvo KAŽKAS ir dar užsitęsė. Tiesą sakant, aš baisiai džiaugiuosi dėl tokios metų pradžios – ji leidžia manyti, kad kaip nors išgyvensiu tą krizę ir kad mano klientai vertina mane ir mano žinias (valio!!!). Per šiuos tris mėnesius tikrai nebuvo laiko niekam – su draugais beveik nesusitikinėjau, gaminau tik greitus valgius, blogo nerašiau, butą apleidau, nežinau, kas dedasi kultūriniame pasaulyje (kas dedasi nekultūriniame irgi nežinau ;)), blogų neskaičiau ir taip toliau, ir taip toliau... BET... nuo šio savaitgalio viskas pasikeis! Šią savaitę atidaviau vieną didžiulį projektą ir pasijutau laisva, kaip paukštis :) Vakar net keista buvo, kad nereikia dirbti ir kas kurį laiką pagaudavau save galvodama „Kažką pamiršau! Juk negaliu taip sėdėti, reikia bėgti, dirbti, nespėsiu...“, o po to lyg tai atsibusdavau „Šiandien NIEKO neprivalau daryti ir NIEKUR neskubu!“ ir pasidarydavo taip linksma ir džiugu :) Pasirodo, žmogui nereikia daug laiko, kad kažko tai priprastu...
Šią savaitę atkeliavo mano dovana, kurią padariau sau to didelio projekto atidavimo proga. Reikia gi save lepinti! Mano virtuvėje apsigyveno naujas padėjėjas – su ilgu ir įmantriu pavadinimu Braun MR 6550 MBCHC :) Taip sakant 600 vatų gyvo noro dirbti ;)

Nuotrauka iš čia.

Galite juoktis, bet kiekvienas naujas virtuvinis daikčiukas man atneša daugiau džiaugsmo nei kokie nors kiti moteriški pasilepinimai... Manau, kad čia užsukantys žmonės labai netgi mane supras ;) Dovana jau išbandyta – veikia tiksliai taip pat, kaip mano svajonėse, ir bus nuostabus didelio virtuvinio kombaino papildimas. Didelis kombainas yra puikus, bet turi vieną minusą – yra didelis ir nelabai pasiteisina, kai pvz. reikia išplakti vieną kiaušinio baltymą. Be to nuostabu yra ir tai, kad dabar po kiekvienos pertrintos sriubos gaminimo nereikės plauti krūvos indų ir indelių :) Tegyvuoja virtuviniai padėjėjai! :)
Malonu yra grįžti į normalų gyvenimą :)

4 Comentários:

rūtuliukas rašė...

oj, kaip smagu, kad grįžai :) pasiilgau.

Puanc rašė...

Smagu vėl tave matyti, o virtuvinis padėjėjas tikrai liuks!

Elžbieta rašė...

Dautartė, sveikinu!!!!!! Ir su projekto baigimu ir su nauju "pribumbasu" :) Tai nerealus daiktas :) Prieš pat mano dukros gimimą (o tai buvo prieš 9 su trupučiu metus)Kalėdų senis man atnešė panašų, tik aišku, senesnį modelį. Nekenčiu praktiškų dovanų. Bet už šitą dėkoju Kalėdų seniui tiek laiko, kiek jis man tarnauja virtuvėje :)

Dautartė rašė...

Ačiū, Merginos :)
Pati džiaugiuosi grįžusi :)

Elžbieta, geras tas tavo Kalėdų Senis ;)

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų