2009 m. balandžio 7 d., antradienis

Saulutės lėkštėje arba morkų blyneliai

Kas pasakė, kad Saulė yra tik viena ir yra kažkur ten danguje (ne gerai, gerai – kosmose). Praeitą savaitę išgirdau visiškai priešingą nuomonę: „Oi, saulutės! Ir dar valgomos!“ Nesudėtinga suprasti, kad Nobelio premijos už tokį atradimą vertam astronomui nelabai daug metukų – o tiksliai 4 ;) Saulutės buvo greitai suvalgytos su klevo sirupu ir vėl pasaulis grįžo prie amžinos tiesos – Saulė yra viena ;)

Apie morkų blynelius jau rašiau prieš kelis mėnesius, kai iš paprasto sekmadienio man netyčia išėjo morkų sekmadienis. Nuo to laiko blyneliai dažnai pralinksmindavo mano pusryčius. Pagrindiniu receptu tapo Morkų savaitei Forellės atsiųstas receptas iš knygos „Daržovių valgiai“. Bet aš nebūčiau aš, jei jo nekeisčiau. Todėl jau valgėme morkų blynelius ir su kokosų pienu bei kokoso drožliais, ir su razinomis, ir su bananais. Žodžiu, jei pagrindas geras, tai kodėl neeksperimentuoti ;)

Blyneliai buvo iškepti 52 skanių savaičių pusmečio proga, bet taip ir nespėjau laiku surašyti.

Saulutėms pagaminti reikės (cituoju Forelle, o žemiau mano pastabos):

1 puodelis (237 ml)
smulkiai tarkuotų morkų
1 puodelis miltų
1 š. cukraus
½ puodelio pasukų
1 kiaušinis.

Kiaušinį išplakti su pasukomis, suberti miltus, cukrų, morkas ir gerai išmaišyti. Tešla turi būti grietinės tirštumo. Kepti įkaitintame aliejuje arba svieste.

Pastabos:
- Į tešlą galima pridėti skirtingų priedų: kokoso drožlių, bananų, razinų ir t.t.
- Morkas galima šaldyti, todėl jei pvz. gaminate sultis, tai išspaudas po stiklinę supakuokite į maišelius ir įdėkite į šaldymo kamerą. Po to galėsite greitai ir be vargo paruošti morkų blynelius, pyragus arba sriubas.

4 Comentários:

Forelle rašė...

Pas mane šie blyneliai karaliauja :) irgi vis modifikuoju. Kai spaudžiau sultis, kad blyneliai nebūtų tokie sausi, įtarkavau obuolių, su razinom kepiau, bet skanesni buvo su džiovintomis slyvomis

Dautartė rašė...

Blyneliai labai, labai liuks! Ačiū!
Su slyvomis dar nebandžiau. Būtinai iškepsiu :) Ir suvalgysim su nesaldžiu slyvų marmeladu... Taip... Kur yra mano didelis šaukštas? ;)

Živilė rašė...

kaip pasiilgau iliustracijų šiame bloge... :((

Dautartė rašė...

Živile, kol kas dar deja neturiu kuo daryti nuotraukų :((
Bet finansiniuose planuose yra pozicija "naujas fotoaparatas" ;) Nežinau, ar labai gretai ar tik greitai, bet būtinai nusipirksiu.

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų