2009 m. sausio 20 d., antradienis

Itališka vėliava priešpiečiams arba insalata Caprese

Prieš savaitę Eglė iš blogo Mano žaidimų aikštelė taip skaniai priminė vasarą, šilumą ir saulę, kad iš tikrųjų pajutau ant liežuvio raudonų, sultingų ir nežemiškai kvapnių pomidorų skonį. Deja teko nusileisti ant žemės... Iš kur vidury žiemos aš paimsiu pomidorų? Iš niekur... Bet... Stebuklų būna! :) Vakar ėjau sau parduotuvėje tarp daržovių lentynų ir staiga pajutau tą kvapą... Ne, pagalvojau, tai neįmanoma. Yra žiema, nėra saulės, esu vietinėje parduotuvėje ir mano smegenys mane apgaudinėja. Čia kaip miražas dykumoje. O gi pasirodė, kad tai ne mano smegenys, o nuostabūs, raudoni iš Maroko atkeliavę vaisiai ant žalių šakelių, kurie yra tikrų tikriausi be jokios plastmasės ir galiu juos pačiupinėti, pauostyti (ne, nuo ragavimo susilaikiau ;)). Taigi šiandien priešpiečiams buvo truputis vasaros :)

Sena nuotrauka

Nuostabiems priešpiečiams pagaminti reikės:

Pomidorų
Mocarelos sūrio
Baziliko lapelių (šviežių)
Alyvuogių alyvos
Šviežiai maltų juodųjų pipirų

Pomidorus ir mocarelą supjaustyti griežinėliais ir sluoksniuojant su baziliko lapais sudėti lėkštėje. Pašlakstyti alyva bei apibarstyti stambiai maltais pipirais.
Pomidorai bei mocarelą gali būti supjaustyti stambiais kubeliais. Toks variantas irgi yra labai skanus.

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų