2008 m. vasario 5 d., antradienis

„Antigripininės“ salotos arba kaip aš mėgstu česnaką

Ruduo, žiema, ankstyvas pavasaris tai gripo, peršalimų ir visokiausių infekcijų metas. Kai jaučiu, kad kažkas mane „ima“, tai kuo greičiau ieškau mano pirmiausio vaisto – česnako :)

Taigi salotom reikės morkų, česnako ir majonezo. Tik tiek. Malonu, ar ne?
Nuskustas morkas reikia sutarkuoti ant stambios „burokėlių“ tarkos. Česnako skilteles smulkiai supjaustyti. Morkas bei česnaką sudėti į dubenį, pridėti šaukštą majonezo ir išmaišyti.
Leisti kelias minutes pastovėti, kad skoniai išsimaišytų. Voila :) Galima valgyti.Man šios salotos labai tinka prie kotletų. Valgant būtina pamaitinti jomis ir savo Mieląjį arba Mieląją, kad nebūtų problemos su česnakiniais bučiniais ;)

Seja o primeiro a comentar

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų