2009 m. birželio 15 d., pirmadienis

Greito maisto apžvalga

Ar greitas maistas turi būti nesveikas? Žinoma, kad ne. Greitas maistas gali būti ir greitas, ir sveikas. Būtent to norėjome įtikinti Greito maisto savaitės metu. Šios savaitės proga nutariau peržiūrėti savo senus įrašus ir paieškoti ko nors „Seniau gamintų patiekalų“ sąrašui... Rezultatas mane nustebino – paaiškėjo, kad mano virtuvėje yra gana daug greitų patiekalų (vien tik tinklaraštyje radau 13, ir dar pridėsiu 2 gamintus savaitgalį).
Mano gyvenime yra keli greiti alkio malšinimo būdai. Ne, apie prie pat namų durų esančią Vietnamo virtuvės užeigėlę šiandien nekalbėsiu, nors tai tikrai vienas iš būdų – vos per 10 minučių galima gauti labai padorų, visiškai nebrangų ir tikrai labai didelį ką tik pagamintą patiekalą (oi, kaip aš mėgstu jų paruoštą saldžiai pikantišką antį...), o per 20 minučių tai net į namus atneš. Bet šiandien ne apie tai, ir ne apie tai, kad šaldiklyje visuomet yra koks nors vienas ar kitas indelis su anksčiau pagaminta sriuba arba antru patiekalų. Tai tikrai yra labai geras būdas greitai suvalgyti naminius pietus. Niekam turbūt nėra paslaptis, kad aš labai mėgstu optimizuoti darbą ir kiek įmanydama stengiuosi nedaryti kelių žingsnių ten, kur galima padaryti vieną. Taip, aš tinginė, mėgstanti gaminti ir skaniai pavalgyti. Todėl mano šaldiklyje visuomet yra arba tokių naminių pusfabrikatų (juk kiekvieną dieną po 4-5 valandas nevirsiu sultinio) arba jau paruoštų patiekalų. Bet vėl gi nukrypau nuo pagrindinės temos.
Šiandien bus apie tuos patiekalus, kuriuos gaminu greitai nuo A iki Z be šaldiklio ir linksmų vaikinukų iš užeigėlės pagalbos. Taigi, kai alkis įspaudžia mane į kampą, aš nepasiduodu ir trenkiu jį pvz. keptuvę, kurioje ką tik iškepiau kiaušinienę ar omletą ;) Šitų patiekalų privalumas yra aiškus – kiaušinių namuose visada yra, o galutinis valgio skonis priklauso nuo įmestų priedų. Po kiaušinienių ir omletų eina blynai... Čia turbūt visi sutiks, kad maistas labai greitas, o ir galimybių aibė – nuo saldžių vaisinių blynelių iki visokiausių pikantiškų, o jei dar pridėti ir bulvių blynus, tai tikrai galima ilgai kiekvieną dieną valgyti vis kitus... Vienai ar dviem porcijoms pagaminti tikrai nereikia daug laiko ar pastangų. Na ir žinoma negalima pamiršti apie visokiausias salotas ir sumuštinius... Kaip gi be jų :)

Taigi mano greitame meniu (iki 30 minučių) yra pvz. tokie valgiai:

Salotos ir užkandžiai:
Insalata Caprese
Šprotų ir kiaušinių pasta
Meksikietiškos salotos

Sriubos:

Žalių žirnelių ir pesto sriuba
Itališka pomidorų sriuba
Aromatinga bulvių sriuba su šoninės traškučiais
Oberiba - sileziška kaliaropės sriuba

Antri patiekalai
:
Tarta su rūkyta lašiša
Nugarinė balzaminio acto padaže
Kiaušinių kotletai
Studentiškas dešros ir obuolių troškinys
Daržovių ir mocarelos sūrio omletas

O desertui rekomenduoju Karšto šokolado puodelį :)

Besinaudodama progą taip pat pridėsiu ir žalių žirnelių ir pesto sriubos nuotrauką.

2 Comentários:

Unknown rašė...

rie pat namų durų esančią Vietnamo virtuvės užeigėlę? Kur čia ta užeigėlė?

Dautartė rašė...

Deja, beveik 500 km nuo Vilniaus...

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų