2009 m. spalio 6 d., antradienis

Patiekalai.lt svetainėje vogti receptai ir nuotraukos


Iš pat pradžių noriu pabrėžti, kad niekas niekada manęs neklausė leidimo, o aš jo niekam nedaviau.

Ką tik sužinojau (ačiū, Egidija!), kad svetainėje patiekalai.lt pasirodė mano receptai ir nuotraukos. Žvilgtelėjusi į jų svetainėje skelbiamus receptus, iš karto radau pavogtą medžiagą - 3 mano receptus ir 2 nuotraukas, iš kurių begėdiškai buvo pašalintas Copyrite ženklas su nuoroda į dienoraštį. Šiuo metu neturiu laiko patikrinti kitų šioje svetainėje paskelbtų receptų, gal ten yra ir daugiau nelegaliai platinamų.
Be to, po paskelbtais vogtais receptais nėra nurodytas paskelbusio vartotojo vardas, kas leidžia įtarti, kad receptus į svetainės duomenų bazę įvedė patys svetainės kūrėjai arba jų darbuotojai. Niekur neradau galimybės anonimiškai paskelbti receptą, o prie kitų vartotojų paskelbtų receptų visuomet yra paskelbusio vartotojo vardas.

Gėda, Ponai ir Ponios iš UAB „Kauno DALI“!

Štai šita medžiaga buvo pavogta iš mano dienoraščio:

1. Sluoksniuotos tešlos šiaudeliai – nuotrauka apkirpta ir apversta.


http://www.patiekalai.lt/receptai-sluoksniuotos-teslos-siaudeliai/3050/

2. Slyvų pyragas – nuotrauka apkirpta




http://www.patiekalai.lt/receptai-slyvu-pyragas/3052/

3. Moliūgo ir varškės pyragas su riešutais –  sumažintas sviesto kiekis, nes recepto pastabose parašiau, kad kitą kartą imsiu mažiau sviesto.



http://www.patiekalai.lt/receptai-moliugo-ir-varskes-pyragas-su-riesutais/3051/


UPDATE:
Vakar (2009 10 06) naktį 23 val. 15 min. gavau štai tokį patiekalai.lt administracijos atsakymą į mano reikalavimą pašalinti pavogtą medžiagą:

****** Citatos pradžia ******
Sveiki,
nurodyti receptai pašalinti. Apgailestaujame dėl nesusipratimo ir nenoro bendradarbiauti.

Geros dienos,
Patiekalai.lt administracija
****** Citatos pabaiga ******

Taigi matote, „nesusipratimas“ yra išaiškintas, o aš esu baisi ragana, kuri „nenori bendradarbiauti“. Dabar neturiu jokių abejonių, kas yra atsakingas už mano receptų bei nuotraukų pavogimą, Copyrite ženklo apkirpimą bei neteisėtą jų platinimą.

Dar kartą pasakysiu:
Gėda, Ponai ir Ponios iš UAB „Kauno DALI“!

11 Comentários:

Egle rašė...

Dautarte, aš buvau susidūrusi su tokiu atveju puslapyje geri-receptai.lt, kurie panaudojo mano nuotraukas be mano leidimo. Tiesiog komentaruose paprašiau išimti ir parašiau, kad nuotraukos naudojamos nesiklausus.

Dingo kaip rūkas ryte ir mano nuotraukos ir mano komentarai iš to puslapio.

Žodžiu, visiška gėda tiems, kas taip daro.

Asta rašė...

Pritariu - gėda jiems ir nieko daugiau. Žmonės, kurie nuolat lankosi tokiuose "valgomuose" puslapiuose, manau, puikiai žino ir visus šiuos blog'us, taigi didelė dalis, tikiu, kad atseka kas ir kaip iš tikro yra. Bet, žinoma, tai nieko nekeičia... Pikta dėl tokio nesąžiningumo.

Buvau ir aš kadais užtikus blog'ą, kuriame vien iš kitų blog'ų nukopijuoti receptai ir jų nuotraukos - ir mano, ir daugelio kitų. Bandžiau rasti kažkokius kontaktus, e-mail'ą - spėkit? Nieko.
O po kurio laiko vėl to puslapio ieškojau, bet jau neberadau - gal sąžinė prabilo?..

Vilma rašė...

Aš irgi daugelyje panašių svetainių esu radusi mūsų muotraukų. Bet, kaip Asta pastebėjo, nebūna nurodyta jokio el.pašto, kad galėtum pasiskųsti.

Dautartė rašė...

Merginos, aš žinau, jog tai tik laiko klausymas, kada kas nors bandys pavogti mūsų darbą. Bet tai nereiškia, kad turim tai nutylėti ir tenkintis tuo, kad mūsų receptai ar kas kitą bus pašalinta iš ten, kur yra neteisėtai paskelbta. Manau, kad reikia kiekvieną tokį atvejį aprašyti savo dienoraštyje, kuo daugiau žmonių galėtų perskaityti. Nemanau, kad kurios nors svetainės autoriai norėtų, kad jų svetainė asocijuotųsi su panašiomis situacijomis.

Asta, tokiais atvejais, kaip rašai, galima bandyti kreiptis į serverio, kuriame yra tas dienoraštis, komandą. Na ir žinoma viešinti savo dienoraštyje, kad kiti rašantys galėtų patikrinti, ar ten nėra jiems priklausančios medžiagos – kai serverio administratoriai gaus X skundų dėl plagiato, tai manau, toks dienoraštis tikrai ilgai negyvens.

Milda rašė...

Siaubas.. ir dar tas laisko tonas apie 'nenora bendradarbiauti'. NIEKSAI! Rimtai supykau. O klausykit negi negalima kokiai autoriniu teisiu organizacijai paskusti??? Nera jokios realios apsaugos nuo tokiu vagiu??

Egle rašė...

Elžbieta buvo sugalvojusi tokią iniciatyvą pamenu (http://vagimsne.blogspot.com/), tik nezinau kuom uzsibaige/neuzsibaige viskas.

Indrė rašė...

Neturi zmones padorumo siais laikais - nors imt ir spalvint nuotraukas su "paint" gryziukais ir rutuliukais, kad tikrai nenuimtu :/// fui

Jūratė rašė...

Na ir niekšai. Aš apstulbusi...

bocozoo rašė...

nenoriu skleisti melagingos info, bet, jei gerai atsimenu, praeitais metais patiekalai.lt ieskojo "administratoriu, besidominciu kulinarija"..matyt tada ir rado tokius vagis..
http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=ST&f=124&t=38480

Dautartė rašė...

Egle, Elžbietos sugalvota iniciatyva neužsibaigė, tik vasarą baisiai sulėtėjo, bet... tai yra viena iš tų ožkų, kurias ketinu artimiausiu metu parduoti ;) Taigi bent jau iš techninės pusės projektas bus paruoštas. Reikės tik jį pamažu užpildyti informacija ir išreklamuoti blogosferoje bei forumuose.

BocoZoo, atrodo, kad būtent taip ir buvo :( O šiaip tai man keista, kad vietoj parašyti autoriui, pakviesti bendradarbiauti arba bent paprašyti leidimo, pasirenkamas toks niekšiškas ir labai kvailas kelias. Juk daugumą autorių mielai sutiktų ir netgi patys publikuotų savo receptus.

Noa rašė...

Chi chi, atsitiktinai čia užklydau ir va paskaičiau. Geras atsakymas - nesusipratimas ir nenoras bendradarbiauti. Vertimas - atsiprašome, kad jūs pamatėte, ką mes pavogėme/ nuplagijavome ir labai gaila, kad jūs nenorite mums leisti iš jūsų vogti :D

Galima pagalvot, kad sunku e-mailą parašyt ir paprašyt.

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų