2008 m. liepos 25 d., penktadienis

Nepagaunamos vaikystės akimirkos... arba labai spontaniškas įrašas

Sakoma, kad vaikystės skoniai ir kvapai visam laikui lieka vaikystėje ir kiek nebesistengtumėme juos grąžinti visuomet kažko pritrunka... Šiandien grįžau į vaikystę, kai atbėgę iš lauko gaudavome iš močiutės skaniausią pasaulyje valgį – šviežiai iškeptą batoną su namine uogiene ir šaltu, šaltu pienu... Mano pusryčiai irgi gavosi beveik tokie, kaip tais linksmais ir laimingais laikais... Deja žinau, ko man trūksta... trūksta šiltų, mielų močiutės rankų, kurios pjaustytų batoną, teptų jį uogiene ir įpiltų stiklinę skaniausio pasaulyje pieno...

Filosofiški man gavosi šiandien pusryčiai... Bet šviežia duona, naminė braškių uogienė, kurioje mažai cukraus, o daug braškių, ir šaltas pienas atgaivino prisiminimus, kvapus ir tą judrią ramybę.

Gero Jums savaitgalio!

2 Comentários:

Anonimiškas rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų