2008 m. gruodžio 29 d., pirmadienis

Šventės, šventės... ir po švenčių ;)

Kalėdos šiemet buvo ilgos – tik vakar baigėme švęsti ;) Buvo tikrai labai linksma. Ir mes ėjome į svečius, ir svečiai ateidavo pas mus. Buvo ir dovanų, ir džiaugsmo, ir ramybės bei susimąstymo. Daug visko buvo priruošta ir daug suvalgyta (gerai, kad valgytojų buvo daug – nereikės iki Naujųjų pabaiginėti Kalėdinių patiekalų ;)).

Keptas įdarytas karpis

Mūsų šeimoje Kūčių meniu yra labai tradicinis ir susideda iš žuvies arba visiškai vegetariškų patiekalų. Kiek save prisimenu, visuomet ant Kūčių stalo yra kūčiukai, kelios silkės rūšys, vienas ar du patiekalai iš karpio, dauuug pyragėlių ir spanguolių kisielius, o be to priklausomai nuo vyriausios šeimininkės t.y. Mamos fantazijos skirtingos salotos, žuvis drebučiuose ir pan. Prieš Šventes – ar tai Kalėdas, ar Velykas – virtuvėje galioja viena vienintelė Mamos nustatyta taisyklė „Mano virtuvė – mano tvirtovė. Ką noriu, tą ir darau.“, man leidžiama nuskusti bulves, išmesti šiukšles, nuplauti indus ir pan.

Silkė su marinuotomis slyvomis

Šiemet per Kūčias ir Kalėdas labai skaniai suvalgėme nuostabų keptą įdarytą karpį (man tai aukštas pilotažas - Mama yra tikra stebukladarė), eksperimentinę silkę su marinuotomis slyvomis pagal mano draugės receptą ir su slyvomis gautomis iš kitos mano draugės (galutinis nuosprendis buvo: „Skanu. Paprašyk draugės, kad duotų slyvų marinavimo receptą“ ;)), nemirtingą silkę su grybais ir silkę kailinukuose, nemažiau už silkę kailinukuose nemirtingą baltą mišrainę, morkų ir salierų salotas su razinomis ir riešutais (kažkaip ten buvo, kad jas turi valgyti vyrai, čia turbūt dėl saliero ;)), vištienos paštėtą su slyvomis (vėl gi Mamos rankų darbas), muštinukus su grybais ir grybų padažų (čia mušiau mėsą ir pjausčiau grybus ;D), o desertui... O desertui be pyragėlių ir kūčiukų buvo Mamos keptas Napoleonas, žiauriai skanūs žagarėliai, be kurių Šventės tiesiog neateina („Vieną paragavus, negali sustot.“ – čia kaip tik apie juos), sausainiukai „Triufeliai“, Morkų tortas su apelsinų gaidele (čia mano sumanymas – Mama labai skeptiškai į jį žiūrėjo ir „dėl viso pikto“ pagamino „Napoleoną“ ;D, bet nieko... Morkų tortas jai ir visiems patiko ;) ).

Napoleonas

Su nuotraukomis man vėl nesisekė... Prieš Kūčias pamiršau patikrinti Mamos fotoaparato baterijas ir po dvejų padarytų nuotraukų fotoaparatas gražiai ir tyliai išsijungė, linkėdamas linksmų Kalėdų ;) O kai prikrovėme baterijas, tai dauguma skanėstų jau dingo laimingų svečių pilvuose. Spėjau tik padaryti karpio ir silkės su marinuotomis slyvomis nuotraukas bei vėliau užsidariusi virtuvėje bandžiau įamžinti paskutinį Napoleono gabaliuką (nieko itin gražaus taip ir neišėjo) ;) Ryte dar spėjau nufotografuoti kelis triufelius ir tiek...

1 Comentário:

rūtuliukas rašė...

šaunus šventinis stalas buvo, jaučiu :) gaila, kad su nuotraukom nusisekė ne taip, kaip norėjos. Bet jei liko nedaug kas, matyt, buvo tikrai labai skanu :)

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų