2008 m. gruodžio 14 d., sekmadienis

Šokogolikų rojus arba varškės ir šokolado brownie su vyšniomis

Šiandien vėl yra ta diena, kada labai, labai gailiuosi, kad mano internetinio dienoraščio puslapiuose negaliu prisegti kvapo ir skonio... Turite patikėti, jog šiuo metu mano namuose nežemiškai kvepia šokoladu, vanile ir dangumi, nors šio pasakiško aromato epicentras jau seniai sumažėjo per pusę. Apie skonį, galiu pasakyti tik tiek, kad mano Mielasis, kuris įprastai pyragus, tortus ir panašius išmislus ragauja vien tik iš pagarbos mano įdėtoms pastangoms ir po to ieško dešros, silkės ir pan., šį kartą PATS (!) pasiėmė peilį ir atsipjovė dar vieną gana nemažą gabaliuką :) Valio! :) Ar aš jau esu danguje? Taip... šokogolikų danguje... ;)

Šio pyrago, o gal vis dėl to teisingiau bus vadinti jį – brownie, receptas yra paimtas iš Delicious žurnalo ir radau jį labai skaniame dienoraštyje „White plate", kurio savininkė pavadino jį „mano paskutinis desertas“. Nežinau, ką aš pasirinkčiau savo paskutiniams žemiškiems pietums, bet šis šokoladinis stebuklas tikrai turi labai daug šansų užimti mano paskutinio deserto vietą.

Taigi, norint patekti į šokogolikų dangų, reikia paimti:

200 gr. kartaus šokolado (min. 70%)
200 gr. sviesto
400 gr. cukraus pudros (galima mažiau)
5 kiaušinius
100 gr. miltų
500 gr. kreminės varškės (galima 2-3 kartus permalti mėsmalę paprastą riebią varškę)
Vanilės cukraus arba 1 a.š. vanilės ekstrakto
200 g vyšnių be kauliukų arba aviečių (gali būti šaldytos)

1. Šokoladą ištirpdyti vandens vonioje ir leisti truputį atvėsti.
2. Minkštą sviestą miksuoti su 250 gr. cukraus pudros iki vientisos masės. Toliau po vieną įmušti 3 kiaušinius – o kiekvieno masę būtina gerai išmaišyti iki vientisumo. Įpilti šokoladą. Vėl gerai išmaišyti. Pridėti miltus ir dar kartą išmaišyti.
3. Kitame dubenyje iki vientisos masės ištrinti varškę, vanilės ekstraktą, likusią cukraus pudrą ir kiaušinius.
4. Į gerai sviestu pateptą 20 cm x 30 cm formą išpilti 3/4 šokolado masės. Išlyginti. Ant jos išpilti varškės masę. Išlyginti. Ant varškės bet kaip sudėti likusią šokolado masės dalį ir vaisius.
5. Formą įdėti į įkaitusią iki 170C orkaitę ir kepti apie 60 min. Laikui pasibaigus, išjungti orkaitę, praverti truputį dureles ir leisti brownie atvėsti šiltoje orkaitėje.

Mano pastabos:
- cukraus pudros kiekį sumažinau maždaug 1/3 – tai buvo gera idėja ;)
- pusės ingredientų t.y. visko po pusę + 3 kiaušinių užteko 23 cm skersmens torto formai
- brownie gražiai auga orkaitėje, o išjungus „apalpsta“ (kaip pasakė mano draugės dukrytė) – taip ir turi būti
- recepte nėra jokios sodos, jokių kepimo miltelių
- galima kepti mažose formelėse pvz. mafinų, tik reikia sutrumpinti kepimo laiką.

Seja o primeiro a comentar

Apie mane

Mano nuotrauka
Slow food, slow life :)

Mano svečiai


Padidinti

Sekėjai

Šiek tiek statistikos


online counter online counter

Šaukštu ir šakute... © 2008. Pakeistas Dicas Blogger šablonas.

Į viršų